KePuTuSaN PePeRiKSaaN KiMie

11/06/2013 11:46:00 AM

Assalamualaikum semua.. Ari nih nak citer pasal keputusan exam Kimie baru2 nih.. Yelah dia cakap dapat no.5.. Betul ke??? Yelah exam pertengahan tahun pun no.5 jugak.. Akhirnya terjawab sudah persoalan yang bermain di minda aku beberapa hari nih..

Mana taknya, aku terjah ke kelas Kimie.. Tengok sendiri keputusan peperiksaan yang cikgu lekatkan pada white board kat luar kelas dia.. Walaupun ada subjek yang mendapat markah kurang dari yang lepas, tetapi jumlah markah keseluruhan peperiksaan kali nih lebih baik dari yang lepas..



Inilah result peperiksaan akhir tahun Kimie.. Nampak kan nama dia kat no.2 tuh..
 


Ini plak result dia masa pertengahan tahun.. Ada perbezaan la jugak kan..
 
 
Oppss baru aku terperasan kenapa beza markah keseluruhan.. Dulu markah Pendidikan Islam tak kira..Kali nih kira.. Rupanya tak naik sangat lerr.. Kurang ada laa, klu tak salah kurang 24 markah jugak dari yang pertengahan tahun untuk 4 subjek tidak termasuk Pendidikan Islam..
 
Wah Kimie kena usaha lebih lagi nih.. Apapun ok la markah dia, semua atas 72 markah.. Kira ok la tuh, untuk budak yang malas nak belajar nih.. Hehehe.. Penat suruh belajar..
 
 
 
Inilah budak tuh.. Tengah tunggu Izzat balik..



Tahniah buat anakku, Kimie.. Ibu berbangga dengan anak ibu.. Apapun untuk tahun akan datang, teruskan usaha.. Semoga boleh dapat adiah tahun depan..
 
 
 
 
 
 

You Might Also Like

3 comments

  1. InsyaAllah Kimmie boleh punya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah, Amin.. Harap2 masuk tahun satu tahun depan dia boleh dapat yang lebih baik lagi.. Amin..

      Delete
  2. Tahniah kak..moga kimi jadi seorang anak yang baik dan bijak

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti