November 8, 2013

aL KiSaH KiMie DaN KuCinG

Assalamualaikum semua.. Banyak story aihh.. Petang nih nak citer pasal budak kecik tuh.. Sapa lagi kalau bukan si Kimie.. Hahaha..


Al kisah Kimie masa tunggu Izzat balik semalam..
 
Ni kisah masa tunggu Izzat balik.. Memulanya ingat nak beli bihun sup bungkus untuk makan tengahari semalam.. Tup2 si Kimie nih lorat nak minum kat gerai tuh.. Apa lagi layan jugak laa..
 
Disebabkan perut aku pun dah berdondang sayang kelaparan, makanya aku oder rojak jer sebagai alas prut dulu sebelum jamah bihun sup kat umah ngan bebudak.. Besa la aku nih kan orang yang jenis kuat makan.. Lambat makan jer mau prut wat nyanyian merdu.. Hahaha..
 
Meh la tengok budak kecik sorang nih apa yang dia buat kat situ..
 
 
V
 
 
V
 
 
V
 
 
V
 
 
V
 



Pantang tengok kucing, memang suka usik.. Tapi aku plak tak suka kucing, terutamanya masa dia gesel kat kaki.. Nanti tak pasal2 kena tendang free.. Lagi satu yang tak suka ngan kucing nih, najis dia busyuk skit.. Tu jelah yang membuatkan aku tak membela kucing..



Punya tepuk belai smua ada, macam pegang budak kecik.. Last2 dia buat macam mana tak tau kucing tuh marah ngan nak cakar dia.. Pas tuh kucing tu lari trun dari riba Kimie.. Terkejut dia.. Sian laa.. Hehehe..
 
 
 
Sekian saja, entry minggu nih.. Jangan lupa singgah lagi untuk menjenguk entry yang akan datang.. Ok selamat berhujung minggu..
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...