MiNgGu YaNg PaLiNg SiBuK

10/25/2013 04:16:00 PM

Assalamualaikum semua.. Sesaja nak berkongsi alkisah minggu nih.. Yelah, ari Jumaat lepas time nak balik, dapat tau ada Public Speaking Workshop selama 2 ari di opis daerah Seberang Perai Tengah..

Oppss, kalut la jawabnya memandangkan tengahari terpaksa pick up anak2 balik dari sekolah.. Tau tak korang yang aku terpaksa rushing balik jemput anak2 balik dari sekolah sekali carikan makanan untuk tengahari.. Sampaikan aku pun sempat jamah sikit jer makanan sebab kena rushing masuk kursus balik.. Dalam keta siap spare coklat kit kat ngan air Yakult dan air masak jer.. Punya rushing giler laa.. 2 ari jugak keadaan ni berlarutan..

Masuk ari Rabu ingatkan boleh la relax skit siapkan keja kat opis.. Meleset lagi bila bos suruh attend taklimat dari opis DTL di KOMTAR.. Opss berkejaran lagi aku ari tuh.. Nasib si kecik Kimie pegi lawatan sambil belajar yang kelas prasekolah anjurkan.. Petang baru ambik dia.. Tak la kalut nak pick up dia tengahari tuh.. Cuma kena rushing ambik Izzat jer kul 1 ptg.. Ok skit laa kan..



Macam boring jer aku kan.. Hahaha.


Opss tuan pengarah dok kat sebelah plak.. Kena control skit.. Hehehe..


Semalam la baru boleh rest skit siapkan keja yang dah mula bertimbun atas meja.. Dapat jugak siapkan skit.. Ok la tuh dari keja tak dapat siapkan langsung kan.. Ari ni start balik busy nya..

Tau ke mana aku plak ari nih.. Ke Bengkel Kemahiran Pengguna Sistem e-Pintas.. Sistem aduan yang dikendalikan bahagian aduan negeri.. Aku tau pun petang ari rabu tuh.. Kebetulan bukak email, tengok ada bengkel nih.. Uihhh busy kan ke sini sana sampai susah nak lekat kat opis..



Ari ni bengkel pasal benda alah ni lerr.. Macam mana pun masalah aku tak dapat diselesaikan lagi.. Macam2 hal laa..


Minggu depan ke mana lagi??? Ada 1 meeting dah menanti ari rabu.. Lain dari tuh tunggu surat laa ada kena ke tak.. Hahaha.. Penatnya bulan ni ke sini sana, sampai nak maksimum dah claim milage.. Selalunya tak la sampai maksimum.. Bulan ni, boleh cecah maksimum..

Ok la, apa citer bajet 2014???? Harap2 ada berita yang terbaik laa.. Amin..



You Might Also Like

2 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti