April 23, 2013

MaRi MeLuKiS DaN MeNuLiS

Assalamualaikum semua.. Hai banyak menulis plak kan ari nih.. Ok la cover untuk entry yang nak tulis kelmarin tak sempat nak tulis sebabnya kerja yang terlalu banyak sehinggakan tak sempat nak rest sangat.. Jadi ari ni cover balik entry yang patut publish kelmarin ngan ari ni buat skali ari ni.. Boleh ke???

Apapun jom layan jelah bebudak dua orang tuh malam ari Ahad yang lepas.. Aktiviti sebelum nak lena.. Ada jer yang dibuatnya.. Meh la layan hasil lukisan dan tulisan diaorang berdua.. Hahaha sopannya ayat..


 
Izzat melukis.. Ni lewat petang sebelum dia kuar pi main ngan kawan-kawan, dia tinggalkan lukisan nih.. Tengok menarik tuh yang snap simpan hasil lukisan diaorang.. Nak tau jawapannya bila tanya apa yang dia lukis.. Ini roket la ibu.. Macam rumah api pun ada jugak kan.. Hehehe.. Saja la tanya untuk kepastian hasil kekreatifan bebudak nih..
 

 
Ni Kimie menulis.. Siap tanya nak eja sayang macam mana.. Dah tulis semua nih dia nak tulis nama dia tak boleh.. Hahaha.. Ok lerr tuh anak ibu, asalkan nak dengar cakap sudah cukup bagi ibu..
 

 
Kimie cakap "ini rumah dua tingkap ibu".. Yelah betoi la tuh rumah tuh ada dua tingkap.. Hahaha.. 
 

 
Ni dia tambah pokok bunga katanya kat sebelah rumah tuh.. Dia cakap nak lukis kecik-kecik nanti tak nampak.. Pandai lerr kau Kimie..
 

 
Ni Izzat plak pepandai jer ambik henpon siap taip ngan wat reminder untuk 28 april nih untuk ibu tengok.. Tapi dia tunjuk jugak apa yang dia taip..
 

 
Ni rumah empat (4) tingkap.. Izzat cakap bukan laa rumah dua (2) tingkat.. Aku pun bagi tau yang Kimie maksudkan rumah ni ada 4 tingkap.. Hehehe.. Macam-macam la kann..
 
 
 
Tahukah korang apakah ini??? Angry bird jawabnya.. Tiru lukis jer... Hehehe..
 

 
Ni jam Izzat cakap.. Siap ada jarum jam dan saat lagi.. Hahaha..
 

 
Cuba teka sapa saya???? Jawapannya Kimie cakap rama-rama ibu..
 
 
 
Sekian, saja entry melukis dan menulis bebudak dua orang nih..




No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...