March 7, 2013

TaBiaT KiMie

Assalamualaikum semua.. Hampir bersawang skit blog aku nih.. Yelah, dah sibuk sesangat ngan tak de citer sangat nak citer kat sini.. Just rutin harian biasa jer..

Ermm anak aku yang kecik ni ada satu tabiat yang aku sendiri puas search dalam internet cara untuk buang tabiat nih.. Bukan apa umur dia pun tahun ni nak mencecah 6 tahun.. Kalau boleh nak buangkan tabiat dia ni sebelum dia masuk ke Tahun 1..

Macam-macam cara dah buat.. Beli bekas air pun dah macam-macam jenis pun tak jalan jugak.. Dia guna skali dua trus tak mau guna dah.. Ntahlah, dah pening kepala dah.. Meh tengok skit tabiat Kimie nih..


Ni gambar yang snap masa tengahari tadi.. Dia memang selalu tido lepas balik dari sekolah..




Dia memang malu kalau orang tengok dia isap botol nih.. Terutamanya perempuan.. Lagi satu memang tak boleh cakap pasal dia isap botol ke apa kat orang lain.. Terutamanya orang luar lerr..

Kalau kawan-kawan ada petua ke cara-cara untuk membuang tabiat ni, silalah beri pendapat kat sini.. Amat aku hargai segala petua yang diperolehi..

Sekian saja entry pendek dari diriku..


1 comment:

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...