SeMiNaR PeLaBuR BiJaK 2012-2013

3/01/2013 04:53:00 PM

Assalamualaikum semua.. Salam Jumaat.. Sori baru mengarang entry ari ni..

Ni aku just nak citer yang semalam (Khamis) aku ada menyertai satu Seminar Pelabur Bijak 2012-2013 yang bertempat di Safira Country Club, Seberang Jaya.. Dianjurkan oleh Suruhanjaya Sekuriti Malaysia..

Banyak benda menarik yang ikut.. Entry pasal info yang aku dapat ni akan aku kongsikan dalam blog http://izzeyda-info.blogspot.com InsyaAllah minggu depan kalau berkesempatan update entry..

Meh tengok apa yang aku dapat semalam..


Beg Kempen Pelabur Bijak Kebangsaan 2012-2013


Ni la barang-barang yang ada dalam beg tuh.. Nampak tak beg yang dok sebelah kiri tuh.. Yang tuh dapat extra sebab jawab soalan.. Hehehe.. Masa mula-mula sesi tak mau jawab, kalau tak boleh dapat kalkulator.. Brosur nih banyak infonya.. Nanti akan aku kongsi dalam blog satu lagi.. Tapi just selected item jer laa..


Ok.. tata untuk entry pendek ari nih..








You Might Also Like

0 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti