March 22, 2013

CaNTiKnYa NoMBoR

Assalamualaikum semua.. Salam Jumaat.. Hari ni merupakan hari yang masanya terlalu pendek bila dirasakan.. Mana taknya, bagi yang bekerja, waktu rehat pada hari ni panjang.. Bagi yang belajar, waktu belajar lebih pendek berbanding hari-hari yang lain.. Hari ni tak de apa yang nak berkongsi pun, just nak kongsi kombinasi nombor yang menarik untuk dilihat yang sempat saya snap..
 
 
 
Ni tengok la jam ngan milage.. Menarik kan???
 
 
 
 
 Ni pun sama.. Tertengok masa baru balik keja ari Rabu lepas.. Nombor tersusun sama jer.. Hehehe..
 
 
 
Sekian, entry di petang Jumaat.. Entry yang saja menenangkan kepala setelah penat bekerja seminggu nih.. Minggu depan rasa macam nak cuti bawak anak-anak pi jalan-jalan.. Adakah jadi kenyataan apa yang dirancangkan kali nih??? Tunggu jelah kemunculan entry akan datang.. Jeng jeng jeng.. Hehehe..
 


No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...