March 20, 2013

aLaHai aNaK-aNaKKu

Assalamualaikum semua.. Entry kali ni sesaja nak kongsi telatah mencuit ati budak-budak dua orang tu laa.. Ada-ada saja la diorang nih..
 
Gambar ni snap ari sabtu yang lepas masa nak kuar.. Meh la tengok telatah diaorang nak snap gambar masing-masing.. Geli ati tengok.. Hehehe..



Hahaha nampak gigi arnab.. Macam gigi ibu jer...


 
Nak tiru jugak macam abang dia buat.. Tapi tak sama pun.. Nampak gigi yang pecah skit tuh..
 

 
Nak buat mata juling.. Jadi jugak kat dia.. Tapi nampak sangat punya control mata, kembang idung ngan muncung mulut.. Hahaha..
 

 
Macam la elok sangat.. Tarik lidah tu baru tau.. Hehehe..




Sekian entry pasal bebudak dua orang tuh..

1 comment:

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...