February 15, 2013

BaLiK KaMPuNG

Assalamualaikum semua.. Macam mana cuti Tahun Baru Cina baru ni??? Ada bercuti di mana2 ke???

Aku tak ada la bercuti di mana2 pun.. Cuma balik kampung ari Ahad ngan Isnin.. Ari Ahad balik kampung kerana Tok (Nenek) ku telah meninggal dunia pada malam sebelumnya.. Ari Sabtu malam jam 7.30malam.. Al-Fatihah buat arwah Tok Rahmah.. Semoga dicucuri rahmat.. Amin..

Ari Isnin balik jugak kerana anak2ku masih berada di kampung dan diadakan kenduri tahlil Tok pada hari berkenaan memandangkan masih ramai sepupu yang ada di sana.. Meh layan aktiviti anak2ku dengan sedara di kampung..


Gambar dicilok dari FB..hehehe.. Ni baru sebahagian dari mak sedara, sepupu2 dan anak masing2.. Kalau kumpul semua, mau tak muat dalam nih..


Aku ngan sepupu yang sebaya.. Dah pregnant 8 bulan sepupu aku nih..

Kambing pak teh ku bela..


Kimie ngan anak sepupuku..



Izzat ntah apa2 la budak sorang nih..

Ambik dari balkoni rumah Tok..


Semua gambar dari kamera, semua anak2 ku yang snap.. Macam2 gambar ada.. Ni aku ambik ciput jer dari semua gambar2 tuh.. Sekian entry balik kampung..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...