January 21, 2013

Rajin Kerana Terpaksa

Assalamualaikum semua.. Mesti tertanya-tanya kan kenapa la tajuk entry ari ni macam nih.. Nak tau sebabnya, meh layan gambar kat bawah nih..


v

v

v

Kimie tengah sibuk basuh kasut.. Nampak tak something sesat kat dalam gambar nih???


Ni kimie marah, jangan ambik katanya.. Yelah ibu dia asyik snap gambar dia dok basuh kasut jer.. Sebenarnya ni dah puas suruh basuh kasut, nak dekat tengahari ari Sabtu baru nak basuh..


Bagus kan basuh kasut sendiri.. Minggu ni dia malas nak basuh kasut, minggu lepas rajin jer.. Main jer dari pagi-pagi lagi..


Tau tak jawapannya.. Nampak tak botol susu warna hijau sebelah dia.. 'Candu' kimie yang tak dapat dipisahkan.. Tapi gambar masa dia tengah 'gonggong candu' tak sempat nak snap.. Hehehe.. Tak tau la nak buat macam mana nak buang 'candu' dia nih.. Kalau tak dak 'candu' ni pakai tak melena malam la Kimie..


Sekian aktiviti di hujung minggu..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...