January 18, 2013

CuTe JeR TeNGoK..

Assalamualaikum semua.. Salam Jumaat.. Pagi ni masa aku tengah siap2 nak ke opis, dalam masa yang sama gerak anak2 untuk ke sekolah.. Rutin biasa di hari bekerja dan sekolah.. Tau ker apa kena mengenanya bab nak siap pi keja ngan tajuk entry kali ni??? Jawapannya..

v

v

v

v

v


Cute kan Izzat dengan kain batik.. Lawak pun ada tengok dia pakai kain batik nih.. Mana2 la dia ambik nih, tengok pagi ni dah pakai macam nih.. Kalau pakai kain pelikat boleh tahan lagi, ni pakai kain batik.. Lawak betoi la budak sorang nih.. Mata pun susah nak angkat masa aku snap gambar nih..


Hehehe.. Lawak Jumaat kan.. Tapi teror jugak la anak aku pakai kain.. Gaya dah macam orang besaq, walaupun badan dia memang besaq, tak padan dengan budak seusia dengannya.. Hahaha..


Mula aku tengok ja, tapi dah lawak ngan comei ja aku tengok.. Sebenarnya dia dah bukak ikatan kain tu.. Tapi sebab saja aku nak snap jugak gambar Izzat ni sebelum dia mandi2 untuk bersiap2 ke sekolah, aku suruh dia pakai balik.. Pandai kan dia pakai kain??? Heheheh.. Anak sapa la ni kan??? Hahahaha..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...