January 29, 2013

CiTeR MiNGGu LePaS..

Assalamualaikum semua.. Terlupa plak nak update citer minggu lepas nih.. Citer ari selasa lepas.. Dah basi kan citer nih.. Minggu lepas, kena pau lagi dengan budak kecik si Kimie tu.. Apa lagi pau kaya ball lagi.. Kali ni nak air 100 plus plak.. Tengok la telatah budak nih..




Kononnya nak bukak sendiri tin air tu.. Last2 mntak tolong jugak.. Hehehe..


Malamnya suruh si Izzat buat keja sekolah dia.. Tengok la apa yang jadi..

Menulis sampai terlena.. Gara2 main sakan petangnya.. Suruh siapkan awai2 tak mau, penat la macam2 alasan..

Sedapnya dia tido..

Ni Kimie kacau.. Tu yang dia kalih sebelah lain.. Hehehe.. Nasib dia tak tau yang ibu ia snap gambar dia tengah tido..


Sekian citer ciput minggu lepas.. Ada lagi citer ujung minggu.. Nanti akan diupdate dalam entry yang akan datang..



No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...