January 21, 2013

Citer Kimie Hari Ini

Assalamualaikum semua.. Tadi lepas ambik kimie dari Prasekolah, sempat jugak singgah kedai beli barang skit sementara nak tunggu Izzat balik pukul 1.. Tapi sebelum tu sempat lagi ajak pi kantin sekolah nak beli air.. Ingatkan air apa la yang nak beli, mineral water jer.. Layan jelah.. Ermm memandangkan sejam lagi nak tunggu dari pukul 12 sampai pukul 1.. Jadi ajak Kimie ke tempat lain dulu laa.. Hehehe.. Nak tau apa citer dia ari ni.. Dia cakap dia makan bihun goreng sampai 3 pinggan.. Badan kocik jer, tapi makan banyak la plak.. Siap cakap makan sayur, kalau kat umah ada masa jer nak makan sayur.. Susah betoi nak makan sayur.. Ada-ada jer budak sorang nih..


Mula ok lagi masa dia citer..

Suka2 jer buat muka macam tu..

Dah marah sebab snap gambar masa dia citer banyak sangat.. Hehehe..


Lepas dah beli barang skit, dia tapau kaya ball plak.. Ingatkan dah kenyang, makan lagi.. Tapi lupa nak snap gambar dia makan kaya ball.. Habis jugak sebungkus kaya ball kat dia sementara tunggu Izzat balik.. Nak tau, balik umah, makan lagi.. Hai, dah ikut prut Izzat ngan ibu ke??? Makan je kejanya kan.. Makan jelah, selagi lalu.. Betoi tak???

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...