January 29, 2013

AkTiViTi Di HuJuNG MiNGGu

Assalamualaikum semua.. Memandangkan cuti lama skit baru ni.. Macam2 la aktiviti yang dibuat.. Terutamanya ari Sabtu yang lepas.. Paginya ke Pertandingan Mewarna Anjuran Perda di IPD Seberang Perai Utara, Kepala Batas.. Meh layan..

Muka macam baru bangun ja..

Izzat pun sama..

Izzat suruh snap gambar dengan 'kawan' baru kenai dalam dewan tu..

Gambar yang Izzat kena warnakan.. Ini gambar mewarna untuk kategori 7-8 tahun..

Ini plak untuk kategori 5-6 tahun..

Izzat tengah kusyuk mewarna..

Bunga warna biru??? Hentam sajalah Kimie.. Asalkan tak buat perangai..

Kimie marah snap gambar dia..

Kimie dok mewarna..

Izzat tengah mewarna..

Tengok la hasil mewarna Izzat.. Dia marah ibu dia tak pi tengok masa dia mewarna.. Asyik tengok Kimie ja mewarna.. Ishh ibu plak disalahkan.. Tak pa la Izzat asalkan mau mewarna sudah..

Kimie dah marah sebab tegur dia mewarna.. Sampaikan Kimie suruh padam gambar yang aku snap nih..

Tengok la merajin plak cuci cermin keta.. Lupa nak snap gambar Izzat tengah isi minyak keta, Kimie tengah cuci cermin keta.. Macam kena paksa buat jer klu tengok..

Gigihnya Izzat cuci cermin.. Kita dah masuk keta, nak cuci cermin tak abis2 lagi.. Sampai kena panggil baru la masuk dalam keta..

Balik dari pertandingan mewarna ni.. Rehat jap kat umah sebelum siap2 nak ke kenduri member dan bekas staf opis yang dah pencen jemput ke kenduri doa selamat di rumahnya dekat ngan umah jer..


Bergambar ngan pengantin..

Bergambar ngan family Shahrizan.. Member masa sekolah dulu..


Sekian entry di hujung minggu.. Hari ahad ngan isnin tak banyak citer.. Malas nak update.. Lagipun tak bawak kamera plak keluar masa tu..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...