Hari Keluarga @ Bukit Merah Laketown Resort

12/10/2012 05:03:00 PM

Assalamualaikum semua.. Lama betoi tak mengupdate blog ni.. Busy sangat, apa kan daya kerja terlalu banyak perlu disiapkan.. Mai ujung2 tahun sibuk nak isi SKT plak.. Keja gomen besa laa, waktu macam ni la nak kalut antaq SKT nih..

Hai nak citer pasal SKT ka family day nih.. Lama betoi aku tak join family day opis aku.. Tahun ni aku berkesempatan join family day di Bukit Merah Laketown.. Orang yang paling seronok, sapa lagi si Izzat ngan Kimie ler.. Family day ni diadakan pada 24 November yang lepas di Bukit Merah Laketown.. Lama betoikan, dah hampir 3 minggu baru nak update.. Hehehe.. Jom ushar gambar sekitar family day kami..



perasmian hari keluarga @ Bukit Merah Laketown



senamrobik.. panas2 ni aku tak join lerr.. dalam tak join pun dah berpeluh2 cari orang yang nak main sukaneka..



tengoklah Izzat yg di sebelah kanan, laju ja lari nak kutip gula2.. baru kuar dari kolam mandi nak kutip coklat..



Izzat tengah kutip coklat


kimie plak masih ushar2, mana taknya baru kuar dari kolam mandi..


Kimie baru nak mengutip...


Kimie masuk sukaneka tuip belon..belon sama padan ngan colour baju dia..oren..hehehe..


Tengok la tiup belon sambil nak cubit.. Akhirnya Kimie dapat jugak No.1.. Hasil pengajaran aku masa dia ada sukaneka Tabika dia sebelum family day ni.. Sukaneka Tabika Kemas yang dia sertai baru ni dapat no.2.. Sebabnya tiup belon sampai besaq pun tak mau pecah.. Hehehe..

^

^

^

^

^


Hahaha.. lastly aku sempat berposing lagi.. dah orang nak snap gambar, tunggu apa lagi, posing jelah..



You Might Also Like

0 comments

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti