December 26, 2012

Persiapan Persekolahan Izzat..

Assalamualaikum semua.. Sekejap kan masa berlalu.. Izzat ari ahad ni dah kena pergi ke sekolah kerana ada Hari Suaikenal.. Semalam aku membeli segala keperluan yang masih belum beli.. Alhamdulillah semuanya dah settle.. Tinggal buku tulis yang perlu beli di koperasi sekolah pada hari Sabtu @ Ahad nih.. Aku harap segalanya berjalan dengan lancar.. Yelah dalam aku nak bercuti, tup-tup dah nak bukak sekolah balik.. Cuti ke mana apa ke mana.. Keja kat opis pun mai ujung-ujung tahun ni lah nak bertimbun-timbun.. Alhamdulillah masih tinggal satu dua keja ja lagi nak settle.. Harap minggu depan boleh cuti skit sempena anak masuk sekolah.. Boleh ke gitu??? Rasanya macam lagi banyak tugas yang perlu buat untuk pastikan anak-anak ok dengan persekitaran pembelajaran yang baru..


Baju sekolah, kasut sekolah, stokin, tali pinggang ngan kapur kasut..




Free gift sebab beli barang sekolah melebihi rm120..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...