April 29, 2011

Lambat

Assalamualaikum.. Pagi ni sungguh sejuk sebab ujan awai pagi lagi.. Kalut jugak pagi ni, dah la hari jumaat, ujan plak tu.. Sampaikan aku pun basah jugak sebab turun antar anak ke rumah ngasuh..

Hai, jalan pun sama naik jem, besa la dah nama hari jumaat ngan ujan lebat nih.. Ahhh tensennya, jalan kaki pun lagi cepat dari drive.. Eksiden sini sana.. Ohhh lambat sungguh aku sampai opis ari ni.. Nasib baik pagi ni ramai jugak yang lambat.. Tak la terasa sangat kelambatan aku pagi nih.. Hehehe..

Petangnya pun, balik lambat jugak, disebabkan hari jumaat nih.. Paham2 jelah jalan petang jumaat macam mana keadaannya.. Kena plak cuti 3 hari sebab cuti hari pekerja dibawa ke hari isnin la katakan.. Hehehe..

Kul 6 petang baru kuar dari opis, lepas tengok jalan balik agak lengang skit.. Tapi jalan masuk ke area opis nih memang jem giler, kiranya orang jalan kaki lagi laju dari drive.. Boleh bayangkan la keadaan jalan masa tu kan..


1 comment:

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...